28 May 2014

'Tuduhan homoseksual adalah keterlaluan' - Iqram Dinzly

Kuala Lumpur: “Ini betul-betul dah melampau. Jangan cabar tahap kesabaran saya,” kata pelakon dan pengacara Iqram Dinzly yang berang dengan tuduhan mengaibkan mendakwa dirinya menjalin hubungan songsang dan bersikap liar dengan seorang pelajar Malaysia di London, England hujung tahun lalu.

Iqram atau nama sebenarnya Muhammad Iqram Dinzly Muhammad Saipuddin, 33, berkata, tuduhan yang mengaitkan dirinya seorang homoseksual bukan pertama kali berlaku dan tuduhan terbaru itu adalah sangat keterlaluan.

“Lapan tahun dalam bidang ini, saya dah penatlah dengan benda-benda macam ini. Daripada ketika saya berkawan dengan Fouziah (Gous) dan terbaru dengan Soo Wincci tak sudah-sudah benda macam ini ditimbulkan.

“Apa yang orang itu cuba buktikan atau nak tunjuk pada semua dengan tuduhan begitu? Saya dah penat berdiam diri selama ini, kali ini saya akan bertindak,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

Gosip mengaibkan itu tercetus apabila seorang individu yang merahsiakan identitinya mengedarkan petikan perbualan mesej telefon yang berbaur seksual antara Iqram dengan pelajar itu, gambar alat sulit yang dihantar pelakon itu dan gambar mesra mereka di Internet.

No comments:

Post a Comment